۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۵۷

باباخانی مطرح کرد:

نماد برجسته حماسه سیاسی حضور پرشور مردم در انتخابات است

نماد برجسته حماسه سیاسی حضور پرشور مردم در انتخابات است

آستانه اشرفیه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: نماد برجسته حماسه سیاسی حضور پرشور و با صلابت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابا خانی عصر یکشنبه در جمع دست اندرکاران انتخابات این شهرستان افزود:  ملت شريف ايران با اتحاد، همدلي، بصيرت و حضوربه‌ موقع در تمامی صحنه ها خواسته هاي مقانم معظم رهبري و نظام را محقق خواهند کرد.

وی همچنین بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور و باحضورحداكثري آحاد مردم در راستاي منويات رهبر انقلاب و تحقق شعارحماسه سياسي تاکید کرد و اظهارداشت: يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و همچنين چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به عنوان بارزترين عرصه براي تجلي حماسه سياسي و اقتصادي است.

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: بحث مشاركت سياسي امروز بر كسي پوشيده نيست و تحقق شعار مشاركت و حماسه سياسي يك ضرورت است.

وی تاکید کرد: شور و نشاط آحاد مردم در حضور حداکثری در انتخابات، تحقق حماسه سیاسی را در راستای منویات مقام معظم رهبری در کشور رقم خواهد زد.

بابا خانی یادآورشد:  نقش مردم در خلق حماسه سیاسی بر همگان واضح است که مردم شجاع و ولایتمدار ایران اسلامی با مشارکت در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ، بینش و بصیرت خود را نشان می دهند.

کد خبر 2037592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha